יום ראשון, 4 באפריל 2010

IBM קומברס ויבמ מקימות מרכז מצוינות עולמי משותף: - ישראל

IBM - 26.11.2009 קומברס ויבמ מקימות מרכז מצוינות עולמי משותף: - ישראל

יבמ וחברת קומברס הקימו בצרפת מרכז מצויינות משותף, המיועד לסייע למפעילי תקשורת מכל העולם להאיץ את תהליכי ההקמה והשיווק של שירותים חדשים, לייעל את פעילות הגיוס של מנויים ולצמצם את מורכבות התפעול ואת העלויות הכוללות.

מרכז המצויינות החדש, המשותף ליבמ ולקומברס, יפעל במסגרת מעבדת פתרונות הטלקום של יבמ בצרפת.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות יאפשר ללקוחות בתחום הטלקום לבחון ולהוכיח את היתכנות ההקמה ויעילות התפעול של מערכי תקשורת ושירותי תקשורת מתקדמים, בסביבת סימולציה מלאה. כך, ניתן לקדם את החדשנות, תוך צמצום הזמן הנדרש ליישום בפועל – ומיזעור הסיכונים.

דרור בין, נשיא חטיבת המכירות העולמית של קומברס ציין כי "קומברס ויבמ מבינות עד כמה חשוב להציע מערכות ותהליכים התומכים במודלים עסקיים חדשים אותם חייבים מפעילי תקשורת לספק ללקוחותיהם כדי לשמור על כושר התחרות שלהם. אנו מאמינים כי השותפות בין קומברס ליבמ, המגובה על ידי מרכז המצויינות החדש, תאפשר ללקוחות המשותפים שלנו ליהנות מפעילות יעילה יותר וליצור הכנסות חדשות".

הופעת מודלים עסקיים חדשים – והפוטנציאל להולדת מודלים חדשים עוד יותר, שיפעלו בסביבת הרשתות העתידיות – דורשים גישה אחודה ומשולבת למערכות המחשוב, התפעול והשירותים, אשר תודגם במרכז המצויינות המשותף החדש. מערכת קומברס ONE לניהול חיוב ולניהול פעיל של לקוחות, היא מערכת ניהול עסקי משולבת המאפשרת למפעילים לנהל את כל המנויים במתכונת עקבית ואחידה, ללא תלות באופן התשלום או בסוג השירות – תוך שהיא משפרת את נאמנות הלקוח ואת תהליכי האימוץ של שירותים חדשים.

מאז שנת 2000, מרחיבה יבמ בהתמדה את היצע השירותים והיקף הפעילות שלה בשווקי הטלקום, הן בשווקים המבוססים והן בשווקים צומחים. יבמ מביאה לשוק הזה מומחיות מקיפה במגוון תחומים משתלבים, החיונית לסביבת מערכות מורכבות דוגמת עולם הטלקום.

יבמ משרתת כיום 90% מספקי שירותי התקשורת בכל העולם. יותר מ- 1,000 ספקים כאלה נשענים על תוכנות תשתית של יבמ בניהול הכולל של עסקיהם. עשרת מפעילי התקשורת הגדולים בעולם כבר מיישמים פתרונות SOA של יבמ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חפש בבלוג זה

יחסי הציבור של קומברס ישראל's Fan Box