יום שבת, 3 באפריל 2010

TheMarker - קומברס בברצלונה 2009

TheMarker - קומברס עוזרת לחברות הסלולר בתחרות עם הרשתות החברתיות: משיקה שירות SMS ישירות לפייסבוק - היי-טק

ברצלונה. "נוצר מצב שמפעילות הסלור נחלשות מול הלקוחות כי בעל מכשיר אייפון מוריד אפליקציות ישירות מ-iTunes ובעל מכשיר נוקיה מוריד אפליקציות ישירות מהחנות של נוקיה OVI, ולמפעילה הסלולרית אין חלק בתהליך הזה והיא לא רואה ממנו רווח" - כך מסביר גיא יניב, שעומד בראש חטיבה חדשה בקומברס למודלים עסקיים חדשים. בדיוק על המצוקה הזו של המפעילות מנסה כעת קומברס לענות והיא מקימה חנות אפליקציות (App Store).

אין הכוונה לחנות מול הלקוח הסופי, אלא לחנות מול מפעילות הסלולר שבאמצעותה הן יכולות לחפש אפליקציות חדשות בשוק ולהציע אותן במהירות יחסית גם ללקוח. יניב: "כשמנכ"ל של חברה סלולרית מסתובב בברצלונה הוא נפגש עם 30 חברות סטארט-אפ ומקבל 30 כרטיסי ביקור. ואולם, כשהוא חוזר למשרד הוא צריך לעבוד הרבה לפני השקת השירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חפש בבלוג זה

יחסי הציבור של קומברס ישראל's Fan Box