קומברס, הספקית המובילה בעולם של תוכנה ומערכות לבילינג ולשירותי תקשורת ומולטימדיה עשירים, הודיעה היום על שתי עסקאות חדשות בבלגיה ובאוסטרליה:
פתרון בילינג וניהול לקוחות אקטיבי בבלגיה
לראשונה באירופה, קומברס תספק פתרון בילינג וניהול לקוח אקטיבי עבור חיוב בזמן אמת (Real-Time) של לקוחות Telenet, חברת הכבלים המובילה בבלגיה. הפתרון יאפשר חיוב על V.O.D ומגוון השירותים הנוספים וכן ניהול חשבונות המשתמשים באופן יעיל ומאוחד, ללא קשר לסוג השירות הניתן, או לצורת התשלום.
פתרון מסרים מאוחדים באוסטרליה
קומברס תשיק את פתרון המסרים המאוחדים (Comverse HUB Converged Messaging) עבור Telstra, חברת הטלקומוניקציה המובילה באוסטרליה. הפתרון של קומברס יאפשר למנויים לקבל את כל סוגי ההודעות - תא קולי, הודעות תמונה וטקסט, דואר אלקטרוני ותקשורת מולטימדיה - בתיבה אחת, מאובטחת וניתנת לגישה מהטלפון הסלולרי ומהמחשב האישי. טלסטרה היא המפעיל הראשון באוסטרליה המציע פתרון זה ללקוחות.
הפתרון של קומברס מעניק למפעיל יתרון תחרותי: הוא מגדיל את הנוכחות של המפעיל באינטרנט ואת התנועה באתר הבית שלו - מה שמאפשר למפעיל רווחים גדולים יותר מהשירות עצמו וגם מפעילות שיווקית נוספת באתר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה