יום שלישי, 13 באוקטובר 2009

פתרון הבילינג של קומברס המוביל בשוק - מעתה עם יכולות CRM מתקדמות וחווית משתמש משופרת - 26.7.2009

 

קומברס, הספקית המובילה בעולם של תוכנה ומערכות לבילינג ולשירותי תקשורת ומולטימדיה עשירים, הודיעה היום על השקת פתרון בילינג משופר Comverse® ONE המשולב עם פתרון ה-CRM של חברת Infor, מהספקיות הגדולות בעולם של תוכנות לעסקים. הפתרון המשולב כולל תמיכה במכירות, שיווק ושירותים בנוסף לבילינג וניהול אקטיבי של לקוחות..

 

באמצעות שיתוף הפעולה עם חברת Infor, העשירה קומברס את פתרון הבילינג Comverse® ONE כדי לכלול יכולות CRM מורחבות, שיאפשרו למפעילים למשוך לקוחות חדשים ולחזק את נאמנות הלקוחות הקיימים. Comverse® ONE ומערך ה-CRM מציעים למפעילים גישה ייחודית: מודל מידע מאוחד (Unified Single Data Model) שמאפשר לספק שירות משתמש מעולה, לשפר את התוצאות העסקיות ובמקביל להפחית עלויות הטמעה ותפעול. המפעילים יוכלו לנהל את חשבונות כל סוגי המשתמשים, לכל סוגי השירות, בכל צורת תשלום. כל נקודות המגע עם המשתמשים מקבלות תמיכה בפתרון החדש, כולל מרכז שירות, אינטרנט וסלולרי.

 

נשיא ומנכ"ל קומברס, אנדרה דהאן:  "לקוחותינו שאימצו את Comverse® ONE כמערכת התמיכה העסקית (BSS) שלהם השלימו פריסת שירותים חדשים למנוייהם בתוך שבועות ספורים, במקום חודשים. באמצעות היכולות החדשות, הפתרון של קומברס מאיץ ומקצר את תהליך ההגעה להכנסות (prospect-to-cash). בעידן שבו השיווק הופך לשדה הקרב המרכזי בין המפעילים בעולם, קומברס מציעה ללקוחות את הכלים המקיפים והמדויקים ביותר כדי להתחרות בהצלחה בשווקים שלהם".

 

קומברס זכתה בשנה שעברה לתואר מובילת שוק הבילינג בתחום הטלקום על ידי חברת הדירוג Yankee Group (להורדת המחקר המלא: http://www.comverse.com/yankee). חברת Gartner העניקה לפתרון הבילינג של קומברס את הציון "חזק ביותר" - הציון הגבוה ביותר במחקר (לפרטים: http://www.comverse.com/billingbssmarkettrends/). בחודשים האחרונים חתמה קומברס על חוזים משמעותיים בתחום הבילינג עם מספר מפעילים מובילים בעולם, ביניהם Telenet בבלגיה, AAPT באוסטרליה,  GTEL Mobile בוייטנאם,  CAT Telecom בתאילנד,  UCell באוזבקיסטן ועוד.

 

הפתרון המשודרג של קומברס יכלול את המרכיבים הבאים:

·        אוטומציה של מערך המכירות (Sales Force Automation) - שיפור הכנסות המפעיל באמצעות ניהול פעילויות המכירות, התמקדות בלקוחות חדשים והגדלת המכירות ללקוחות קיימים.

·        ניהול קמפיינים (Campaign Management) - יסייע למפעיל לבצע מסעות שיווק יעילים באמצעות סנכרון המידע על הלקוחות עם מידע חיצוני לבניית רשימות מטרה והפעלתן בערוצים שונים.

·        ניהול דו-שיח ונושאים (Interaction and Case Management) - שיפור הראייה הכוללת של הפעילויות מוכוונות הלקוח ואפשרויות מתקדמות יותר לפתרון נושאים הקשורים ללקוח.

 

 בעז עמידור,  גיתם Porter Novelli

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חפש בבלוג זה

יחסי הציבור של קומברס ישראל's Fan Box