יום שלישי, 13 באוקטובר 2009

קומברס וסלקום מביאות שירות Ringback Tone משודרג ל-3.2 מיליון המנויים - 13.7.2009

 

 

הפתרון של קומברס מאפשר איכות סאונד גבוהה, התאמה אישית לפי מתקשרים והזמנת השירות בצורה מהנה יותר *** קומברס מובילה בתחום ה-Ringback Tone ("המתנה נעימה"), והטמיעה את הפתרון ביותר מ-60 ספקים ברחבי העולם - 10 מהם מובילים עולמיים (Tier 1)

 

קומברס, הספקית המובילה בעולם של תוכנה ומערכות לבילינג ולשירותי תקשורת ומולטימדיה עשירים, הודיעה היום כי סלקום, מפעיל הסלולר הגדול בישראל עם יותר מ-3.2 מיליון מנויים, בחרה בפתרון של קומברס לשדרוג מערך ה-Ringback Tone ("המתנה נעימה") שלה. השדרוג הושלם בימים אלו, ומעניק למנויים איכות סאונד משופרת ויכולות שלא היו קיימות בעבר: התאמה אישית למתקשרים יחידים או לקבוצות מתקשרים, והזמנת "המתנה נעימה" באופן קל ומהנה יותר מהמחשב האישי או מהסלולר.

 

פונקציית Ringback Tone או "המתנה נעימה" מאפשרת למנויים להתאים אישית את חווית ההמתנה למענה, על ידי בחירת מוזיקה או תוכן אחר, להם יאזין המתקשר בזמן שהוא ממתין לתחילת השיחה.

 

ליפה אוגמן, מנהל חטיבת הטכנולוגיה בסלקום ישראל, אמר כי "מאחר וחבילות ה-Ringback tone הפכו פופולאריות מאוד בקרב המנויים שלנו, רצינו לשדרג את השירות. אפשרויות ההתאמה האישית מעניקות למשתמשים דרכים חדשות ליהנות על ידי התאמת התוכן למתקשרים יחידים או לקבוצות".

 

סלקום בחרה בפתרון של קומברס, שהוא המוביל בתחום זה בעולם, ומאפשר למפעילים להעניק למנוייהם שירות ברמה עולמית, עם תוכן עשיר של להיטים מקומיים ובינלאומיים. הלקוחות העסקיים של קומברס יוכלו לנצל את ה- Ringback Tone על מנת לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באמצעות מסרים שיווקיים שיושמעו לפני שהשיחה נענית.

 

אורבן גילסטרון, נשיא חטיבת המכירות של קמברס, אמר כי "תחום ה- Ringback Tone ממשיך להראות צמיחה חזקה ופופלאריות גבוהה בשווקים רבים בעולם בשל ההנאה שהוא מעניק למשתמשים. המובילות של קומברס בהטמעת הפתרון ברחבי העולם נובעת מהתכנים העשירים ואיכות הסאונד הגבוהה שאנו מספקים".

 

בעז עמידור,  גיתם Porter Novelli

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חפש בבלוג זה

יחסי הציבור של קומברס ישראל's Fan Box